Szolgáltatások

 

Válassza a HITEC Kft-t teljeskörű beszerzőjének, hogy munkaidőt, energiát, illetve munkaerőköltséget spóroljon cégének!

 

  • Irodaszer, tisztítószer, bútorok, elektronikai cikkek, reklámajándék vagy más? Alkalmi beszerzések, vagy rendszeres havi fogyasztási igény?
  • Nincs keret külön beszerzőket foglalkoztatni, de a meglevő munkaerőállomány túlterhelt a saját feladatkörével, hogy még ezzel is foglalkozzon?
  • Megéri egy egész beszerzési részleget fenntartani, fizetni utána az üzemi költségeket, adókat és járulékterheket?
  • Kinézte a neten, mi mindent szeretne, de nem szerezheti be 8 helyről, csak a kijelölt szerződött partnertől?
  • Esetleg nincs idő, energia a válogatásra, de a legjobb minőség kellene elfogadható árakon?
  • Azonnali, gyors megoldás kellene, de a céges előírások csak 30 napos átutalást engedélyeznek?

 

Outsourcing – A beszerzés kiszervezése

Hatékonyságnövelő szolgáltatás közép- és nagyvállalkozások részére

A nyereség növelésében és annak hosszú távon magas szinten tartásában fontos szerepet játszik a beszerzés, illetve annak optimalizálása. Ehhez fontos a legmegfelelőbb beszállítók, alvállalkozók, a legjobb alapanyagok és termékek felkutatása, a beszerzési árak és a minőség egyensúlyának optimalizálása. Ez sok munkát kíván. Mi ennek a munkának egy jelentős részét kívánjuk átvállalni.

 

Milyen előnyei vannak a kiszervezésnek?

A jelen gazdasági helyzetben egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának a pazarló gazdálkodást.
A közepes és nagyobb vállalkozásoknál is fontos, hogy a cég alkalmazottai a termelés és az értékesítés napi feladataival foglalkozzanak. Egy komolyabb megrendeléshez kapcsolódó beszerzés vagy az alvállalkozók megkeresése, azok kiválasztása, a beérkezett ajánlatok, minták elbírálása hosszú időre elvonhatja ezektől a fontos feladatoktól az erőforrásokat. Ugyanakkor sok esetben nem éri meg erre a feladatra egy beszerzési osztályt kialakítani, fenntartani.

  • A munkaerő foglalkoztatása rengeteg fix többletköltséggel jár (adók, járulékok).
  • Az üzemi és az általános költségek folyamatosan nőhetnek, és általában aránytalanul oszlanak el, de egy átalánydíjas szolgáltatás igénybevételével a ráfordítások a fokozatos realizálódás révén tervezhetővé válnak.
  • A hatékonyság érdekében az erőforrásokat a fő tevékenységekre és a vállalati célokra lehet összpontosítani, ily módon Megbízóink munkaidőt tudnak megtakarítani.
  • A vállalkozás döntéshozói egy általuk előre pontosan meghatározott feltételrendszernek már eleve megfelelő, előszűrt információcsomagot kapnak kézhez, ezáltal lényegesen lecsökken az optimális megoldás kiválasztására fordított idő, így tovább nő a hatékonyság.
  • A vállalkozásnak csupán a beszerző céggel kell kapcsolatban állnia, akin keresztül a legkedvezőbb ajánlatok válnak elérhetővé, ugyanakkor a sokféle beszállítóval és azok feltételrendszerével nem kell foglalkoznia, a beszerző cég intéz mindent, akit fix szerződéses kondíciók kötnek a vállalkozáshoz.
  • Lehetőséget nyújt a döntés teljes mértékben objektívvé tételére. Az előválogatási folyamat során teljesen kizárható a beszállítóval/alvállalkozóval való személyes kapcsolatfelvétel, így elkerülhetővé válik, hogy a beszerzést intéző személy, vagy a döntéshozó szubjektív szempontokat is figyelembe vegyen döntése során. A döntéshozó ezáltal igazolni tudja teljes objektivitását akár utólag is.

 

Milyen előnyökkel jár, ha minket választ beszerzőjének?

  • Időmegtakarítás
  • Rugalmas hozzáállás, a Megbízó igényeinek leginkább megfelelő megoldások
  • Költséghatékonyság, ahol a szolgáltatás igénybevétele kiváltja a logisztika folyamatos fenntartási költségeit
  • A piac átfogó és naprakész ismerete
  • Képzett szakemberek és kimagasló hozzáértés a munkafolyamatok során
  • Kiemelkedő tárgyalástechnika a kedvezőbb árak, az eredményesség és a jövedelmezőség érdekében
  • Globalizált elérés speciális termékek beszerzéséhez vagy jobb beszállítói feltételek megtalálásához

 

Amennyiben felkeltettük érdeklődését, várjuk szíves megkeresését.