Szolgáltatások
Válassza a HITEC Kft-t teljeskörű beszerzőjének, hogy munkaidőt, energiát, illetve munkaerőköltséget spóroljon cégének!
- Irodaszer, tisztítószer, bútorok, elektronikai cikkek, reklámajándék vagy más? Alkalmi beszerzések, vagy rendszeres havi fogyasztási igény?
- Nincs keret külön beszerzőket foglalkoztatni, de a meglevő munkaerőállomány túlterhelt a saját feladatkörével, hogy még ezzel is foglalkozzon?
- Megéri egy egész beszerzési részleget fenntartani, fizetni utána az üzemi költségeket, adókat és járulékterheket?
- Kinézte a neten, mi mindent szeretne, de nem szerezheti be 8 helyről, csak a kijelölt szerződött partnertől?
- Esetleg nincs idő, energia a válogatásra, de a legjobb minőség kellene elfogadható árakon?
- Azonnali, gyors megoldás kellene, de a céges előírások csak 30 napos átutalást engedélyeznek?
Outsourcing – A beszerzés kiszervezése
Hatékonyságnövelő szolgáltatás közép- és nagyvállalkozások részére
A nyereség növelésében és annak hosszú távon magas szinten tartásában fontos szerepet játszik a beszerzés, illetve annak optimalizálása. Ehhez fontos a legmegfelelőbb beszállítók, alvállalkozók, a legjobb alapanyagok és termékek felkutatása, a beszerzési árak és a minőség egyensúlyának optimalizálása. Ez sok munkát kíván. Mi ennek a munkának egy jelentős részét kívánjuk átvállalni.
Milyen előnyei vannak a kiszervezésnek?
A jelen gazdasági helyzetben egyetlen vállalkozás sem engedheti meg magának a pazarló gazdálkodást.
A közepes és nagyobb vállalkozásoknál is fontos, hogy a cég alkalmazottai a termelés és az értékesítés napi feladataival foglalkozzanak. Egy komolyabb megrendeléshez kapcsolódó beszerzés vagy az alvállalkozók megkeresése, azok kiválasztása, a beérkezett ajánlatok, minták elbírálása hosszú időre elvonhatja ezektől a fontos feladatoktól az erőforrásokat. Ugyanakkor sok esetben nem éri meg erre a feladatra egy beszerzési osztályt kialakítani, fenntartani.
- A munkaerő foglalkoztatása rengeteg fix többletköltséggel jár (adók, járulékok).
- Az üzemi és az általános költségek folyamatosan nőhetnek, és általában aránytalanul oszlanak el, de egy átalánydíjas szolgáltatás igénybevételével a ráfordítások a fokozatos realizálódás révén tervezhetővé válnak.
- A hatékonyság érdekében az erőforrásokat a fő tevékenységekre és a vállalati célokra lehet összpontosítani, ily módon Megbízóink munkaidőt tudnak megtakarítani.
- A vállalkozás döntéshozói egy általuk előre pontosan meghatározott feltételrendszernek már eleve megfelelő, előszűrt információcsomagot kapnak kézhez, ezáltal lényegesen lecsökken az optimális megoldás kiválasztására fordított idő, így tovább nő a hatékonyság.
- A vállalkozásnak csupán a beszerző céggel kell kapcsolatban állnia, akin keresztül a legkedvezőbb ajánlatok válnak elérhetővé, ugyanakkor a sokféle beszállítóval és azok feltételrendszerével nem kell foglalkoznia, a beszerző cég intéz mindent, akit fix szerződéses kondíciók kötnek a vállalkozáshoz.
- Lehetőséget nyújt a döntés teljes mértékben objektívvé tételére. Az előválogatási folyamat során teljesen kizárható a beszállítóval/alvállalkozóval való személyes kapcsolatfelvétel, így elkerülhetővé válik, hogy a beszerzést intéző személy, vagy a döntéshozó szubjektív szempontokat is figyelembe vegyen döntése során. A döntéshozó ezáltal igazolni tudja teljes objektivitását akár utólag is.
Milyen előnyökkel jár, ha minket választ beszerzőjének?
- Időmegtakarítás
- Rugalmas hozzáállás, a Megbízó igényeinek leginkább megfelelő megoldások
- Költséghatékonyság, ahol a szolgáltatás igénybevétele kiváltja a logisztika folyamatos fenntartási költségeit
- A piac átfogó és naprakész ismerete
- Képzett szakemberek és kimagasló hozzáértés a munkafolyamatok során
- Kiemelkedő tárgyalástechnika a kedvezőbb árak, az eredményesség és a jövedelmezőség érdekében
- Globalizált elérés speciális termékek beszerzéséhez vagy jobb beszállítói feltételek megtalálásához
Amennyiben felkeltettük érdeklődését, várjuk szíves megkeresését.